Търсене в този блог

четвъртък, 20 юни 2013 г.

Пред-таласъмско: Мойта туба и откъс за четене

Здравейте! Както ще ви кажа сега, Таласъмия 2013-та е зад ъгъла - започва официално утре. Очертава се забавно събитие с много фентъзи, много игри, много чеверме, а може и малко бой. Ларпери, пазете се, идвам със сопата.

Разбира се, не съм дошъл да ви надувам просто така ушите. Имам въпрос и нося дар. Оригиналният план за моето "предстаяне" беше да предложа три глави на слушателите и те да ми кажат коя да прочета. Уви, при все, че имам само половин час, не искам да си губя времето с това. От друга страна, не искам някой да каже, че съм избрал най-скучното възможно нещо. Затова, време е за гласуване.

До 18:00 в събота ще приемам гласове. (в коментарите) Която от опциите има най-много гласове, тя ще е. Ако ли не, ще избера сам.

Питате се каква е ползата за вас, особено ако няма да ходите на Таласъмия? Ами, която от опциите спечели ще бъде изсвирена на гласните ми струни и качена на моята туба. Така ще можете и вие да се порадвате на ужасния ми тембър и запъванията ми. За ваше щастие, бутонът за изключване на видеото ще е по-близо, отколкот изходът в залата. Дегустация за това колко ужасно ще е клипчето - виже отдолу.

Но, да чуем кои са кандидатите, а?


1. Глава първа, Роридан, "Изследовател на свободна практика". Дебютната глава на Рори.
2. Глава втора, Анасияла и Роридан, "Пренатегнатите струни". Дебютната глава на Ана. Включва и стих/песен. Моля ви, не ме карайте да пея...
3. Глава осма, Вама, "Сама". Дебютната глава на Вама. Малко spoiler-и.
4.  Глава осемнадесета, Алекзандър Проциний, "Пепелища". Дебютната глава на Алекс. Средно количество spoiler-и. Също включва стих/песен.
5. Част трета, глава първа, Ройнар Буревестник, "Правосъдие". Дебютната глава на Ройнар. Доста spoiler-и.

Това са опциите. Гласувайте и след известно време ще мога да изпиля ушите ви с Вашия собствен избор.

Мислех да правя още един запис на долното клипче, в който да се постаря повече с четенето, но ме домързя, а и времето наближава, така че по-добре така.


2 коментара:

  1. Частно видео. :)
    Според мен началото винаги е най-добрият вариант - обикновено то казва почти всичко за това какво ще представлява дадена книга. И след като пролога вече сме го чели, за мен най-логичният избор е глава първа :Р

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да му се не види. Трябваше да е скрито, не частно. Сега го оправих.

      Глас отбелязан.

      Изтриване