Търсене в този блог

петък, 30 декември 2011 г.

Коледни подаръци...

Мне, не става въпрос за истински подаръци. Просто стоях, чесах, стоях, чесах, и накрая главата ми измисли да кръстя така поста ми за поредната глава. Ще ме прощавате за липсата на креативност.

И така, да видим какво ни е донесъл дядо Коледа. Глава четвърта. Ако го караме по хронологичен ред, ще попаднем най-напред на Ентерия. Един от моментите, с които не съм най-горд. Битката. По-късни сражения съм описвал по-добре, но това беше първият ми опит. И не се плашете от възрастта. Първо, моментът е отчаян и второ, вземете предвид по-дългите години.
Трон от тръни. Аха, Сивата лисица! Трима са дружина, бих казал, и без Сивата лисица цялото "приключение" на Питър и Кар щеше да е някак наивно, нещо да му липсва. Казано честно, не бях замислил всичко около този герой още от самото начало, но съм изключително доволен как се получиха нещата.
Наемни остриета. Сам. След края на миналата глава нямаше какво друго да се очаква. Ако някой случайно мине и се заиграе с мишката надясно, към секцията със заглавията, няма да разкривам много, но само бих казал, че четвърта глава за Буря беше от ключова важност, а и отделно, беше доста сложна. Ще видите за какво става въпрос ако прочетете.

И така, честита Коледа! На Ентерия щях да ви поздравя с наближаващия Зимен празник, сиреч Нова година... Ами, честит да ви е!

Няма коментари:

Публикуване на коментар