Търсене в този блог

понеделник, 12 декември 2011 г.

Отпътуване

Сиреч, глава трета. Насочете се към съответните подстранички, моля, и без блъскане по пътя!

Да видим какви съм ги писал. Странно как след толкова години съм забравил някои детайли... В глава трета на Ентерия например за пръв път виждаме както трябва, хм... Ентерия. И се наслаждаваме на липсващите практически познания на автора по география. Който усети къде е нередността, печели точки! Трон от тръни предлага първата бойна сцена, която въобще поствам тук. Не е любимата ми, но дава добра представа как описвам битките. Кърваво и подробно. Има ли по-добър начин? В "Буря" съм сторил същото. Отново намирам неочаквана прилика между третата глава на Буря и Трон от тръни - и двете се явяват отдушник на напрежението, натрупано в края на предишната. Може би не е случайно. При все че започнах "Буря" три седмици след като написах "Трон от тръни".... и я приключих в рамките на две седмици и нещо. Дам, "Буря" е за момента е най-кратката ми цялостна, завършена работа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар